bello

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در راستای گسترده‌تر کردن دسترسی‌اش در همه بخش‌های اسمارت فون بازار، این هفته گوشی‌های مدل L Fino و L Bello را به مشتریان برزیلی و در هفته‌های آینده به کشورهای آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و مشترک المنافع عرضه خواهد کرد.

مدل‌های L Fino و L Bello سری سوم L را بهبود می‌بخشند. این مدل‌ها با قیمت مناسب‌تر، یک رقیب قدرتمند برای اسمارت فون‌های با قیمت بالاتر هستند و به علاوه باداشتن حس و ظاهر پیشرفته‌تر، بدون شک نوجوان‌ها و کسانی را که برای اولین بار می‌خواهند اسمارت فون بخرند، در بازارهای 3G جذب خواهد کرد. به عنوان بخشی از تلاش ال‌جی برای ارایه بهترین تجربه کاربری (UX) در میان بخش گسترده‌ای از مشتریان، هر دو دستگاه به پردازنده‌های چهار هسته بسیار سریع به همراه ویژگی‌های UX پیشرفته‌ای که در مدل محبوب G3 موجود بود، مجهز هستند.

L Fino و L Bello (به ترتیب به معنی عالی و زیبا در زبان اسپانیایی) تعهد ال‌جی را به قوی‌تر کردن ویژگی‌های دستگاه‌های موبایلش، همراه با اهمیت زیادی که برای خلق تجربه کاربری (UX) پیشرفته‌تر در گوشی‌های رده پایین‌تر و میان رده قائل است، نشان می‌دهد. مدل  L Fino از یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگا هرتز و صفحه نمایش 4.5 اینچی بهره می‌برد و مدل L Bello به یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگا هرتزی و صفحه نمایش بزرگ‌تر 5 اینچی مجهز است. با وجود باتری‌هایی که در مدل L Fino با ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت و در مدل L Bello به میزان 2540 میلی آمپر ساعت انرژی تولید می‌کنند، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که مدت زمان مناسبی از محتوای مولتی مدیای مورد نظرشان در هر دو دستگاه لذت ببرند.

این دو مدل به طراحی خاص ال‌جی در قرار دادن دکمه های اصلی در عقب گوشی و ویژگی دوربین‌های 8 مگاپیکسل که در کلاس خود پیشرو است، مجهز هستند که برای کاربران ویژگی‌های UX لازمی که گرفتن عکس ها را ساده و خوشایند می‌کند، فراهم می‌سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: